Lozen – PJ Kaulille C (12 – 21)

Wedstrijdverslag Lozen – Kaulille C (12 – 21) 08/03/2020

In de competitie ging Kaulille vandaag op bezoek bij krachtbal Lozen, waarvan de wedstrijden steevast plaats vinden op de sportterreinen van “Damburg” Bocholt.

De ploeg van coach Koen Houben scheen er duidelijk zin in te hebben, waarbij in de eerste helft al volop aan het doelpuntensaldo gebouwd werd en er met een mooie voorsprong kon gerust worden (5 -11).

In de tweede helft scheen Lozen iets beter voor de dag te komen, hetgeen echter niet voldoende bleek om een echte vuist te kunnen maken. De C-jongens wonnen uiteindelijk met 9 punten verschil, waarbij Wim Houben met 14 doelpunten topscoorder van de match was (12 – 21).

Lozen: Sanders D. (6) – Vanbussel J. (4) – Claes P. (rugworp:2) – Cardinaels J. – Crijns R. – Vangerven G.

Kaulille C: Houben W. (14) – Houben K. (6) – Kesters J. (1) – Rijken M. – Coemans K.