KBC Overpelt – Kaulille C

Verslag wedstrijd KBC Overpelt – Kaulille C 22-13 (26/01/2020)

Kaulille C ging dit weekend op bezoek in Overpelt. Wellicht één van de laatste keren op de oude terreinen aan het “Pelterke”. KBC Overpelt kan immers binnenkort terecht op een gloednieuw krachtbalterrein aan de nieuwe sportaccommodatie aan de Kadijk. Een terrein dat voldoet aan de officiële normen (o.a. verlichting) en voorzien van balvaste omheining.

In de eerste helft konden de bezoekende jongens van Houben en co, gestaag een mooie voorsprong van 7 punten opbouwen (7 – 14). Kaulille scheen aanvallend sterker t.o.v. de thuisploeg. Verdedigend viel er wel eens een foutje en ook aanvallend werd er wel eens iets uit handen gegeven. Bij de les blijven was de boodschap, wat Koen Houben zeker kon beamen. In de tweede helft diende de scheidsrechter de wedstrijd een minuut stil te leggen, n.a.v. een schuiver van voornoemde op een betonnen gedeelte nabij het veld. Dit in zijn snelheid met het doel de bal terug te halen. Hij diende even vervangen te worden, om vervolgens tijdens het verdere verloop terug op te komen. Kaulille C liet zich echter niet van de wijs brengen en kon zo de punten mee naar huis nemen. Eindverdict: 22 – 13.

KBC Overpelt: Stevens S.(5) – Stevens W. (3) – Vervaet K.(3) – Brouwers B. (2) – Schroyen J. – Bawin V.

Kaulille C: Houben W. (11) – Houben K. (5) – Kesters J. (3) – Coemans K. (2) – Beliën R. (1) –Rijken M.