Kaulille C – Grote Brogel (19 – 12)

KAULILLE C – GROTE BROGEL (12/01/2019)

De thuisploeg begon goed aan de wedstrijd en had vervolgens de touwtjes strak in handen.

Gestaag werd tijdens de eerste helft een klein kloofje uitgebouwd met 5 punten verschil.

Kaulille C was zowel aanvallend als verdedigend duidelijk de sterkere. Stand tijdens de rust 10-5.

Na de rust werd op hetzelfde elan verder gespeeld en bleef de voorsprong van voor de rust, nagenoeg behouden. Naar het einde van de wedstrijd toe werd het kloofje wat vergroot, waardoor de thuiszege werd veilig gesteld door de C-jongens. Topscoorder van de match was Wim Houben welke 15 doelpunten voor zijn rekening nam.

Eindstand : 19 – 12

Kaulille C: Houben W. (15) – Houben K. (3) – Beliën R. (1) – Kesters J. – Coemans K. – Loïsen M.

Grote Brogel: Feyen S. (7) – Custers (4) – Ramaekers K. (1) – Reumers B. – Reumers J. – Ramaekers M. – Cornelissen I.