PJ Kaulille C – PJ Kaulille A (18 – 17)

De derby tussen PJ Kaulille C en PJ Kaulille A bleek vanaf het begin een spannende wedstrijd. Geen van beide ploegen kon een kloof slaan. Als de ene ploeg kon scoren, kon de andere ploeg reageren, lukte een aanval niet bij de ene ploeg, kon de andere ploeg niet profiteren.Bij de rust stond er dan ook een bijna gelijke (9 – 8) op het bord.
Bij het begin van de tweede helft was er echter plots een ander beeld te zien. Waar bij PJ Kaulille C vaste achterspeler Coemans in de ploeg kwam, maakte PJ Kaulille A een kleine tactische fout door man van de eerste helft, Bloemen, rust te gunnen.
Hierdoor was de tweede helft op te delen in 3 stukken. Het eerste deel van de derde helft was duidelijk in het voordeel van PJ Kaulille C dat onder aanvallende impulsen van de gebroeders Houben en verdedigend werk van Coemans, kon uitlopen tot 4 punten.
Daarna volgenden evenwel 7 slechte minuten. Vooral aanvallend brachten beide ploegen geen goed spel en had de verdediging zelfs nauwelijks werk. Tijdens 7 minuten en 17 seconden kon geen van beide ploegen er in slagen om een doelpunt te scoren.
Het laatste deel van de wedstrijd was dan weer in het voordeel van PJ Kaulille A, dat onder impuls van Schuurmans het gaatje opnieuw probeerde te dichten. Maar ondanks goede aanvallen, bleek de wedstrijd net te kort en behield PJ Kaulille C uiteindelijk de overwinning.
Eindstand 18 – 17

PJ Kaulille C: Houben W (15), Coemans (2), Houben K (1), Kesters, Rijken