PJ Kaulille C – HO Grote Brogel (13 – 16)

Op voorhand kondigde de wedstrijd tussen Poederjongens Kaulille C en HO Grote Brogel zich aan als een spannende wedstrijd, want 2 leiders uit de competitie stonden tegenover elkaar, dus de kans was groot dat één van de twee zijn leiderspositie zou verliezen.

Onder deze druk begon PJ Kaulille C niet bijster goed aan de wedstrijd, om niet te zeggen rampzalig, want HO Grote Brogel kwam op een 0 – 5 voorsprong.

Na enkele mooie reddingen konden de Poederjongens toch milderen tot 3 – 5.

HO Grote Brogel nam een time-out om de gedachten weer te ordenen en hierna ging de eerste helft gelijk op. Ruststand: 6 – 9.

Bij het begin van de tweede helft ging HO Grote Brogel weer het beste van start, maar de thuisploeg sloeg goed terug, naarmate de wedstrijd vorderde konden de Poederjongens in de hoofden van de bezoekers kruipen en begon de achterstand terug te slinken, maar helaas kwam het eindsignaal te snel.

Eindstand: 13 – 16

PJ Kaulille C: Houben W. (13), Cox M., Houben K., Kesters, Rijken

HO Grote Brogel: Feyen (11), Custers (4), Reumers B. (1), Reumers J.