match Kaulille C – Edegem

Kaulille C – Edegem 06.04.2019

Voor de laatste competitiematch diende Kaulille C het thuis op te nemen tegen Edegem.

Bij aanvang van de match kon al snel door beide ploegen gescoord worden. Tot 4 à 5 doelpunten liep het langs beide kanten gelijk op. Nadien wist de thuisploeg gelijkmatig een voorsprong op te bouwen, met o.a. een mooie rug worp van Coemans. De C-ploeg wist zich zo bij rust te verzekeren van een kloofje van 7 punten (ruststand 12 – 5).

Na de rust controleerde Kaulille. Het verschil bleef nagenoeg gelijk en langs beide helften kon, op één doelpunt na (in het voordeel van de thuisspelers),praktisch evenveel gescoord worden.

Zo werd de eindstand 22 – 14.

Kaulille C: Houben W. (12) – Coemans K. (5) – Houben K. (2) – Nijs T. (2) – Loïsen M. (1) – Beliën R.

Edegem: Gorsten T. (7) – Vaerendonck D. (7) – Weckx L. – Steenwegen W.

Hiermee zit de competitiereeks voor Kaulille C erop. Op drie wedstrijden na, wist Kaulille C de overige punten binnen te halen. Maar een titel zit er dit seizoen helaas niet in. Desondanks is het duidelijk dat Kaulille C een ploeg blijft om rekening mee te houden. Mogelijks voor de beker van Limburg-competitie? Waarvan de wedstrijden het eerste weekend van mei starten.

Verder gaat PJ Kaulille op zondag 28.04 op bezoek bij HO Beitem voor de kwartfinale in de beker van Vlaanderen (heren lagere afdelingen). In Kaulille zijn ze er al helemaal klaar voor. Wie weet kunnen ze er voor een verrassing zorgen.