KBC Overpelt – PJ Kaulille A (26 – 17)

Poederjongens Kaulille A kreeg van bij het begin van de wedstrijd geen vat op de bal. KBC Overpelt kon wel scoren en dankzij een rugworp van Cardinaels ontstond er een kloofje.
Eventjes leek er beterschap voor PJ Kaulille A toen 3 aanvallen op rij de eerste worp van Stevens W. onderschept kon worden. Alleen konden de Poederjongens zelf te weinig afwerken.
Bij KBC Overpelt mocht Lehaen zijn debuut maken, hierdoor viel het tempo bij KBC Overpelt even stil, waardoor er bij de rust een 13 – 6 op het bord stond.

Bij het begin van de tweede helft ging de wedstrijd gelijk op, wat in het voordeel van KBC Overpelt was, omdat PJ Kaulille A de kloof niet kon verkleinen.
Naarmate de wedstrijd vorderde, schakelde PJ Kaulille A over op een meer alles-of-niets spel.
Maar een nieuwe rugworp van Cardinaels boorde alle hoop terug de grond in.

Eindstand 26 – 17

KBC Overpelt: Stevens S. (13), Cardinaels (10), Stevens W. (3), Bovin, Lehaen