KBC Edegem – PJ Kaulille B (15 – 20)

De eerste wedstrijd na de winterstop eindigde voor PJ Kaulille B zoals hij begonnen was, met 5 barslechte minuten. Gelukkig was de ploeg de tussenliggende 40 minuten wel op niveau.

Als eerste wedstrijd na de onderbreking de verplaatsing naar Edegem moeten maken is nooit een cadeau. Het begon dan ook moeizaam voor PJ Kaulille B. Het zware, slijkerige terrein en het gebrek aan matchritme na een maand rust, zorgden er voor dat de bezoekers moeilijk uit de startblokken kwamen. Zowel Cox als Vandingenen zagen hun worp onderschept worden waarop Edegem zelfs even 2 punten uitliep.
Gelukkig kwam PJ Kaulille B snel terug in het spel en kon het beeld snel omgekeerd.
Rusten werd er gedaan bij 5 – 11.

Bij het begin van de tweede helft kon PJ Kaulille B de kloof zelfs even vergroten tot 8 punten.
Een geslaagde rugworp van Steenwegen luidde echter weer een ommekeer in. De thuisploeg putte moed en zette een eindsprint in, terwijl PJ Kaulille B opnieuw foutjes begon te maken.
Gelukkig was de kloof al groot genoeg en kon Edegem het gat niet meer dicht krijgen.
Eindstand: 15 – 20

KBC Edegem: Vaerendock (8), Gorssen (4), Steenwegen (3), Van Den Berge, Weckx