Kaulille B – Overpelt (15-14)

De vorige jaren had Kaulille B telkens met een beperkt aantal punten verloren van Overpelt. De wil om eindelijk nog eens te winnen van hen was dus groot, maar we moesten wel onze belangrijkste aanvaller (Bart van Dingenen) missen door omstandigheden. Ook in deze match waren de ploegen aan elkaar gewaagd en werd het verschil in doelpunten nooit groter dan 3 punten. Beide ploegen teerden vooral op een sterke verdediging, want bij het aanvallen werd er aan beide zijden regelmatig een fout gemaakt. Halverwege de match stond de thuisploeg 1 punt achter, maar dit werd in de 2de helft terug recht gezet. Vooral naar het einde toe was de verdediging van Kaulille zeer sterk. De match bleef tot het allerlaatst zeer spannend. 20 seconden voor het affluiten van de match maakte Jos Cox voor Kaulille het beslissende doelpunt met een beetje meeval. Op die manier kon Kaulille een verdiende zege binnenhalen. De eindstand was 15-14 na een tussenstand van 7-8.

Bij Kaulille deed iedereen zijn nodige bijdrage aan het scoren:

• Jos Cox 5
  • Kris Coemans 4